zondag 20 september 2015

Earthathon

Een tijdje geleden kwam ik steeds bij twitter steevast berichten tegen met de hashtag earthathon. Nieuwsgierig naar wat dit betekende twitterde ik naar de tweeps en al snel kreeg ik een berichtje terug.

"Martine, het is geweldig! Neem een kijkje op earthathorelayrelay.com. 
Schrijf je in, kies een team en log je "runs". Best people on twitter!".

Natuurlijk ging ik een kijkje nemen.

Earthathon Relay is een 25.000 mijl, virtuele Relay race. 
Lopers van over de hele wereld kunnen zich gratis registreren en sluiten aan bij 1 van de tien teams. En dan begin je te lopen; waar en wanneer je maar wil! Elke deelnemer logt zijn km's of miles op de website "earthathonrelay.com en twittert hierover met de hashtag earthathon. 

Iedereen kan zijn team en individuele plaats volgen. Alle deelnemers moedigen elkaar aan.
Geweldig toch! Ze hebben er een nieuwe teamgenoot bij. Yep ik zit nu bij het team StarsOnTheRun en heb er nog geen moment spijt van!

Later vertel ik hier zeker wat meer over, beloofd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten