zondag 27 september 2015

Keep On Running

Zoals de meesten onder ons heb ook ik een Facebook profiel en heb ik me aangemeld bij een aantal groepen waar mijn interesse naar uit gaat. Eén van die groepen is: "Keep On Running".

In mijn allereerste artikel dat ik hier schreef Over mij kan je lezen dat ik al jaren aan het lopen ben en op een bepaald moment ik de uitdaging wou aangaan om een marathon te lopen. Allemaal goed en wel, maar de vraag was: "hoe moet ik dit in godsnaam aanpakken"? Willen is één punt, maar er aan beginnen is wat anders. Ik ging op zoek. Ik schuimde het internet af en zocht op Facebook welke groepen er zoal bestonden.
En zo kwam ik terecht bij:

Keep On Running

Het spreekt voor zich dat deze groep over lopen gaat en dat de leden zo goed als allemaal lopers zijn. Maar het is meer dan dat, het zijn niet zomaar lopers. Het is een hechte, warme groep! 

Iedereen, of je nu 5 km loopt, een marathon, net gestart met Start to Run, ....staat klaar met raad, aanmoedigingen,....

Heb je een dipje, een kwetsuur ook dan kan je er op rekenen dat je er niet alleen voor staat.
Elke mogelijke vraag kan je stellen! Vragen als: 

  • "ik heb me ingeschreven voor de London Marathon, wanneer hoor ik hier iets van?"
  • "gaat er iemand naar de Strong Viking Obstacle Run op 12 september?"
  • "ik gebruik een Nike+ Sportwatch, wat gebruiken jullie?"
  • "wat doen jullie als je moet plassen tijdens een wedstrijd en geen tijd wil verliezen (in het bijzonder de vrouwen onder ons).?"

Geen vraag is te gek! Er wordt gelachen en natuurlijk wordt er al eens stevig gediscussieerd, maar ook dat kan zonder meer. Er worden foto's gepost van wedstrijden, de omgeving, kledij, selfies, sporthorloges,.... noem het maar op.

De Keep On Running groep werd alsmaar groter. 
Om elkaar beter te herkennen tijdens evenementen en wedstrijden kwam het idee om voor een club t-shirt te gaan. Iedereen die geïnteresseerd was kon een Keep On Running t-shirt van Fusion voor 10 euro aankopen. Van Runners Service Lab kreeg je hier bovenop nog een waardebon van 10 euro. Woehoe, super!

Er werd gekozen voor een fel groen t-shirt met op de rugzijde in het groot 
KeepOnRunning gedrukt.



De t-shirts werden een succes! Op elk evenement/wedstrijd kom je ze tegen. 
Je kijkt er als het ware naar uit! 

En ja hoor, het stopt maar niet. Ondertussen werden een aantal meet and greet's georganiseerd. Of dit een succes wordt moeten we nog afwachten, hoewel ik daar zo goed als zeker van ben!


Keep On Running, de groep is ondertussen uitgegroeid tot een groep van 3.760 leden en dagelijks komen er nog bij. 

Zelf ben ik niet heel erg actief in de groep, maar ik weet dat ik er altijd terecht kan met een vraag een bemerking,....
Dagelijks scroll ik door alle posts. Wat mijn interesse opwekt, en dat wordt telkens meer, lees ik! Ik wens mijn medelopers succes met hun wedstrijden en als ik al een keer kan helpen met een vraag, zal ik dit zeker doen!

Het is een fantastische groep, met stuk voor stuk fantastische mensen en alleen daarvoor vond ik dat ik hierover een stukje moest schrijven! Want het zijn mijn mede (hard)lopers, mijn maatjes die elkaar steunen door weer en wind,.... en ik ben blij dat ik hier op mijn manier deel van mag uitmaken!!!

Keep up the good work! 
KEEP ON RUNNING!!!

4 opmerkingen:

  1. Mooie blog Martine! Inderdaad Keep On Running is een toffe groep met fantastische mensen!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai Martine, lijkt mij een heel mooi blog. Ik ben er zeker van dat er heel leuke informatie nog zal volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel toffe blog! Misschien ga ik ooit wel zelf beginnen lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen Solange! Je bent nooit te oud om te beginnen lopen.

      Verwijderen