vrijdag 18 september 2015

Over mij.

Hallo 
Welkom op mijn blog! Eerst wil ik wat vertellen over mezelf. Ik hou van (hard)lopen, fietsen, en af en toe fitness ik ook wat. Dus ik ben zoals velen onder jullie!

Ik ben geboren in Belgïe, Gent. Van kleins af aan was ik sportief. Allerlei sporten heb ik gedaan, van volleybal, turnen, karate, tot fietsen. 
Lopen deed ik helemaal niet.

Starten met lopen
Tot op een goede dag een vriendin me vroeg om samen met haar te gaan lopen, klein toerke. En ja hoor al snel kreeg ik de smaak te pakken. Jaren liep ik alleen 5 km, tot op een dag ik er 10 van maakte en heel stilletjesaan dreef ik de km's op. 
In 2013 liep ik mijn eerste halve marathon. 

Marathon
Al een tijdje gingen mijn gedachten uit naar het lopen van een marathon. Zou ik dat kunnen? De roep werd me te sterk en schreef me maar ineens in voor de Copenhagen Marathon. Nu kon ik er niet meer onderuit. De training begon en vermits ik dit goed wou doen heb ik er 6 maanden voor uitgetrokken. Mijn enige doel was de marathon uitlopen.

En ja hoor, het is me gelukt. Ik heb de marathon uitgelopen!!!
Wat een gevoel! Super!!! 

Natuurlijk heb ik de smaak te pakken en heb ik me ingeschreven voor de volgende marathon. 
De Virgin London Marathon. Zo gauw ik weet dat ik kan meedoen (je moet uitgeloot worden) begint de training weer.

Blog
Een volgende uitdaging is om hierover te bloggen. Het is een uitdaging omdat ik hier geen ervaring mee heb, maar ik zal er iets moois van maken!

Je zal hier mijn training kunnen volgen. Productbeoordelingen kunnen lezen. 
Tips & Tricks,....

Aan iedereen, welkom op mijn blog en dank je wel voor het lezen!

Martine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten