donderdag 12 november 2015

Lopen, lopen en nog eens lopen!

Vandaag, woensdag 11 november 2015. Een dagje thuis. Dacht ik bij mezelf "laten we gewoon de rest van de week verlof nemen". Lekker gaan lopen in de loop van de dag. Eens niet snel van het werk naar de gym om me daar te gaan omkleden, een aantal km' s te malen en dan snel naar huis om eten te maken en nog wat te studeren voor de avondles.

Neen, mijn verlofdagen staan in het teken van lopen en er zal gelopen worden! Met heel veel plezier en ik zal er extra van genieten!

Vanochtend vroeg opgestaan en het huis gekuist. En nu, nu is het zover! Loopkleding en loopschoenen aan, het ziet er wat winderig uit maar ondertussen kan ik tegen een stootje.

Eens buiten rustige start richting kanaal Nevele. Heerlijk weer om te lopen. Blijkt dat er heel wat lopers hetzelfde hebben gedacht. Na een 5-tal minuten te hebben opgewarmd ga ik er volledig voor. 


Vaart Nevele

Sneller lopen

Vaart Nevele 

Voor mezelf vind ik dat ik te traag loop dus heb ik me als doel gesteld de 5 km binnen het half uur te lopen. Als een speer schiet ik vooruit.... helaas, vandaag is het me niet gelukt. 4,71 km, net niet dus. Oefening baart kunst morgen ga ik er opnieuw voor! 
Nu zet ik mijn looptochtje rustig verder. Het loopt vlotjes en eens thuis staat er 10 km op de teller.

Watersportbaan Gent

Goed uitgeslapen rijd ik richting Gent. Eerst naar de fitness een uurtje krachtoefeningen 
gaan doen en van daaruit loop ik rustig naar de Watersportbaan. De zon breekt als het ware 
door, heerlijk!


Krachtsoefeningen bij


Jims

Eens daar aangekomen ga ik er weer voor. Ik geef het eerste half uur weer het beste van mezelf. Opnieuw haal ik het niet. Toch een ietsie pietsie beter dan gisteren namelijk 4,72 km. Yay! Ik loop nog een rondje en zo terug naar de fitness. Nog wat rekken en stretchen en terug naar huis. 




Selfie aan de Watersportbaan
Morgen is het rustdag maar zaterdag ga ik er weer voor! Vol goede moed. Ik geef niet op tot mijn doel is bereikt. Daarna stel ik mijn volgende doel.

Wordt vervolgd!

Oh ja, mijn Nike+ Sportwatch GPS heeft het finaal opgegeven. Scherm compleet blanco! Niets meer, nada! Der sker ikke noget om het ook eens in het Deens te zeggen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten